Inaz Hazim Collection

Kini anda boleh ikuti kami di blog, Twitter @inaz hazim atau di FB dan klik Like Inaz Hazim Collection. Anda juga boleh hubungi kami di talian 012-3520725

Thursday 26 September 2013

PORTABLE FOLDING RECHARGEABLE LED DESK LAMP

Caj: Terus meletakkan seluruh palam ke dalam kuasa (AC90 ~ 240V). Cahaya petunjuk relatif menghidupkan, pengecasan bermula. Ia mengambil masa kira-kira 15 jam.
Untuk menolak butang untuk mengawal menghidupkan dan mematikan.
Untuk menolak butang ke gear pertama, 24 pcs LED akan menghidupkan dengan cahaya lembut, sedangkan, ke dalam gear kedua, 24 pcs LED akan menyala dengan cahaya yang kuat.
Apabila butang pada mulanya, lampu meja boleh kali terakhir bekerja selama kira-kira 8 jam selepas pengecasan penuh: apabila ih gear kedua, lampu meja boleh bertahan bekerja selama kira-kira 4 jam.
Apabila mentol yang diketuai gelap semasa penggunaan, ini bermakna bateri adalah pada peringkat melaksanakan. Pada masa ini, untuk produk bateri, sila berhenti menggunakan, dan bila masa. (Sila caj sebelum mentol yang diketuai gelap sepenuhnya, jika tidak ia akan merosakkan bateri)
Meja Lampu perlu bu biasanya digunakan, jangan menangguhkan untuk masa yang panjang. Jika anda biasanya tidak menggunakannya, sila caj ia lebih daripada 10 jam setiap 3 bulan, atau ia akan menjejaskan hayat bateri

Awas:
Kuasa dan soket mesti mematuhi standard keselamatan.
Sila jangan gunakan apabila mengenakan, ia akan membakar mentol LED, atau kerosakan komponen dalaman.
Sila jangan ditembak mata secara langsung, ia akan menjejaskan penglihatan. (Kanak-kanak mestilah diarahkan oleh orang dewasa)
Menjauhkan diri daripada hujan atau basah.
Simpan jauh dari exploders apabila mengenakan, masa pengecasan tidak boleh lebih daripada 24 jam.

HARGA JUALAN : RM 70 (TERMASUK POS)





No comments: